Wednesday 3 July 2013

Kenapa Saya Mulakan Blog Baru?

Assalammualaikum....

Saya memberanikan diri menulis di blog ini kerana pelbagai sebab:

1. Saya mahu orang membacanya dan mengambil manfaat daripadanya. Tentu sekali yang membawa kebaikan kepada pembaca. InsyaAllah apa yang akan saya tulis ialah kisah benar yang berkisar tentang kehidupan saya dan apa yang berlaku dilingkungan kehidupan saya....

2. Saya mahu melepaskan perasaan yang terbuku dalam hati saya....dan kebanyakannya ialah kesedihan. Saya tahu Allah ialah tempat saya mengadu dan hanya Allah sahaja yang mengetahui segala isi hati disegenap ruang dalam hati saya ini. Tapi saya hanya manusia biasa dan saya mahu isi hati dan perasaan saya ini menjadi panduan dan rujukan berguna kepada insan lain dimuka bumi ini terutama yang mengalami dugaan hidup yang hamper sama dengan saya

3. Berkongsi apa2 maklumat yang berguna tentang apa2 perkara yang baik kepada para pembaca

Surya Hanee

2 comments:

  1. keep sharing with us, you are not alone, we will always with you, YWNWA (YOU WILL NEVER WALK ALONE)

    ReplyDelete
  2. Mak Wardah,
    Terima kasih kerana sudi singgah dan baca blog sy ni. Masih baru lagi. Sy ada blog lain tapi yg ini sy buat khas untuk dugaan sy yg luar biasa ini. Alhamdulillah , sy bersyukur kerana ada yg memahami hati sy ini. Sy cuba beri pengisian yg terbaik moga beri kebaikan berpanjangan walaupun selepas sy mati. Amin...

    ReplyDelete