Wednesday 3 July 2013

Siapa Surya Hanee?

Assalammualaikum...

Siapa Surya Hanee? Ini bukan nama sebenar saya. Bukan nama yang diberikan oleh kedua orang tua saya. Saya terpaksa menggunakan nama samaran ini kerana apa yang bakal saya tulis bermula saat ini dan InsyaAllah pada masa-masa akan datang, mungkin akan mengundang akibat yang kurang baik kepada kehidupan saya didunia ini. Saya perlu melindungi diri saya dan keluarga dari keburukan-keburukan dunia yang hanya menunggu masa untuk menghancurkan dan memberi tekanan yang kurang baik kepada kehidupan kami. Saya tidak tahu berapa lama lagi masa yang akan dipinjamkan oleh Allah kepada saya, jadi selagi ada masa lagi untuk saya, saya perlu hidup dengan lebih baik.


Surya Hanee

1 comment:

  1. Faham situasi anda, do take care of yourself and family. Semoga selamat dunia akhirat

    ReplyDelete